Erhvervsklubben

Velkommen til Borgerforeningen Svendborg Teaters Erhvervsklub

Borgerforeningen Svendborg Teater har en vision om at præsentere en bred vifte af kulturoplevelser for hele Sydfyn.

Vi arrangerer og afvikler alt fra koncerter, teater, foredrag, møder, konferencer, fester, workshops, receptioner, events og meget mere.

Din virksomhed har mulighed for at blive en del af Erhvervsklubben

Alle virksomheder har mulighed for at blive en del af Erhvervsnetværket. Som medlem af Erhvervsklubben møder du beslutningstagere i et uhøjtideligt miljø, hvor musik, foredrag mv. ofte er omdrejningspunktet.

Grundelementerne i Erhvervsklubben er:

• Adgang til koncerter, med adgang til hyggelig VIP Lounge, hvor du får mulighed for at have dine gæster med
  • Mulighed for profilering overfor ca. 30.000 årlige gæster, der besøger huset
  • Brug af Borgerforeningen Svendborg Teaters lokaler
  • Deltage i Erhvervsklubbens eksterne arrangementer, som ofte er en kombination af virksomhedsbesøg, netværksbesøg, inspirerende oplæg og hyggelige kulinariske oplevelser
  • Deltagelse i Erhvervsklubbens interne arrangementerne i huset, der kombinerer musikoplevelser og gastronomi

Klik og se masser af fotos fra tidligere koncerter, foredrag, stand-up og teaterforestillinger.

Hvad kan sponsoratet bruges til

Hvis du vælger at være en del af Erhvervsklubben, får du:

• Gode oplevelser sammen med resten af netværket og dine gæster
  • Mulighed for at møde andre beslutningstagere i et uhøjtideligt miljø
  • Mulighed for at pleje dit personale og give dem helt unikke oplevelser, der er svære at finde andre steder
  • Mulighed for at pleje og styrke dine forretningsrelationer

Hvilket medlemskab skal jeg vælge?

Som medlem i Borgerforeningen Svendborg Teaters Erhvervsklub bliver du medlem af et stort og voksende netværk af oplevelsesinteresserede erhvervsfolk. I Erhvervsklubben har vi fem forskellige medlemskaber, som henvender sig til alle virksomheder.

• Basis
    Er for dig, hvor du som beslutningstagere sammen med en ledsager typisk har særlig fokus på musik og kulturoplevelser personligt, og samtidig ønsker at møde ligesindede i et uhøjtideligt miljø. Et rigtig godt introduktionssponsorat, hvor du af den vej lærer huset at kende
  • VIP
    Er for dig, der har fokus på netværk og ønsker at deltage i en bredere palette som borgerforeningen Svendborg Teater og erhvervsklubben udbyder

• VIP Eksklusiv
    Er for dig, der er involveret på de fleste platforme. En virksomhed, der bruger huset aktivt med mulighed for at invitere gæster og lave arrangementer. Her kan du aktivere samarbejdet på individuelt niveau. Samtidig vil der også være betydelig mulighed for deltagelse i både interne og eksterne netværksarrangementer

• Partner
    Som partner i borgerforeningen Svendborg Teater har du taget aktivt stilling til at kultur er helt central for din virksomhed, for dig og for det omgivende samfund. Du kan se dig selv bruge huset til egne interne og eksterne arrangementer

• Eksklusiv Partner
    Når man som virksomhed eksklusiv partner hos os, er man i den øverste liga og en vigtig samarbejdspartner for os. Et partnerskab, hvor man er eksklusiv deltager i alle facetter af borgerforeningen Svendborg Teaters aktiviteter. Det er for virksomheder, der virkelig holder af musik og kulturelle oplevelser, hvor man ønsker at få musikalske oplevelser gerne integreret med virksomhedens egne aktiviteter. Det er for jer, der kan se Borgerforeningen Svendborg Teater som et sted hvor mange samler vigtige interessenter. Særligt fokus på at være glad for den musikalske form for netværk.

Hvilket medlemskab skal jeg vælge?

Din samarbejdsaftale skræddersys til dine ønsker

Et medlemskab i Borgerforeningen Svendborg Teaters Erhvervsklub er en støtte til huset, til kulturen og samtidig er det med til at fastholde Svendborg på kulturlandkortet – som er kendt for at have et righoldigt kulturudbud til gæster, borgere og turister i byen.

Et medlemskab er en individuelt og skræddersyet aftale til netop din virksomhed. Sammen sætter vi os ned og ser på, hvad I har brug for, og hvilke behov I ønsker opfyldt.

Kan du se dig selv som en del af Erhvervsklubben, eller ønsker du blot en uformel samtale for at høre om dine muligheder, så ring eller skriv til Claus Bjerregaard. Her får vi mulighed for at uddybe mulighederne i medlemsskabet og give dig et personligt og individuelt oplæg.

Claus Bjerregaard – claus@bfst.dk – 28191822

Arne Buch – arne@buchconsult.dk29663483

Vil du vide mere?

Borgerforeningens Erhvervsklub

Hvis du sender os dine kontaktoplysninger, kontakter vi dig med henblik på en uforpligtende snak om vores Erhvervsnetværk.

Direktør
Claus Bjerregaard